diumenge, 18 de desembre del 2011

ENTREVISTA A PEP MANEL DE COS

Els alumnes de l'optativa de Processos de comunicació parlen amb el professor de Ciències socials de 1r ESO sobre la seva feina i d'altres qüestions més personals.


Quants d'anys fa que fas aquesta feina?
Fa trenta-quatre anys.

Quin grup de l'institut t'agrada més?
El grup que més m'agrada és el de la meva tutoria, 1r B.

T'agrada l'actitud dels nins que hi ha a l'institut?
Hi ha moltes actituds amb les quals no hi estic d'acord.

Has treballat en qualque altre lloc?
Sí, a Son Gotleu i al Joan Alcover.

Deixaries aquesta feina si te n'oferissin una de millor?
No, perquè he volgut fer aquesta feina.

Quants d'anys tens?
En tenc cinquanta-nou.

Quan penses jubilar-te?
Em jubilaré quan compleixi els requisits.

Tens fills?
Sí, tenc tres fills.

Què t'agrada fer en el teu temps lliure?
M'agrada fer coses de música, d'esport i de cuina.

Fas algun esport?
Sí, practic el futbol, el pàdel i el tennis.

T'agradaria tenir cabell?
Jo pas dels cabells...

Has nascut a Mallorca?
No, he nascut a Andalusia.

Quants idiomes parles?
En parl quatre: el català, el castellà, l'anglès i el francès, i molt poca cosa d'italià.

T'agrada anar a la platja?
No, m'agrada anar a les roques, bussejar i nedar. 

Alumnes de Processos de comunicació de 1r d'ESO