dilluns, 27 de febrer del 2012

Entrevista a Miquel Àngel Serra

- Has estudiar molt per ser professor de Química?        
Tota la vida, i encara ara. Sempre m'ha agradat estudiar i poder explicar el que ens envolta.

-A quina univesitat has estudiat?
Vaig estudiar a Palma, a la UIB (Universitat de les Illes Balears), on la carrera de química té cert nivell i prestigi.

- Sempre t'han agradat les ciències?
Sempre m'han agradat els nombres, la resolució de problemes i les ciències en general.


- T'agrada la teva feina?
M'agrada molt la feina que tenc. Em consider un privilegiat per poder fer classe a un institut públic.


- A quants instituts has treballat?  T'agrada aquest institut?
Aquest és el novè any que faig feina, i he treballat a nou instituts .He rodat molt! Els dos primers anys vaig fer feina a sis IES. He estat a Eivissa, S'Arenal, Sineu, Artà, Calvià, Bendinat, Porreres, i ara al Guillem Sagrera.

- Has tingut moltes anècdotes en el temps que dus de professor?
Moltes, totes agradables. Segurament podria escriure un llibre amb les coses que passen a l'aula.

- Què és el que més t'agrada de ser professor? I quina creus que és la millor forma d'ensenyar?
Intent que l'alumne descobreixi les coses per ell mateix. També és evident que a l'era de la tecnologia, aquestes han de tenir protagonisme a l'activitat docent. Així i tot, el guix i la pissarra tradicional m'agraden molt.

ANABEL AGUILAR PELECHANO 3r-C

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Miquel! Aixi m'agrada que surtis a la revista i que t'agradi el nostre institut :) eeee prooofee te queremoss Marisa i Thaila :) (L)

Abderra el titi y Blas el payo perquè vegis asere ha dit...

No diguis mentides, que quan varen posar les pissarres elèctriques t´han agradat ben molt.