dimecres, 25 de gener del 2012

Sortida dels alumnes de religió al convent dels Caputxins.

  
El passat dimecres 21 de desembre anàrem a visitar el convent dels Caputxins, situat a la plaça d'Espanya al costat del mercat de l'Olivar.
Allà ens vàrem asseure i el Pare Lluís Arrom (professor del CESEM) ens va explicar l'origen i el desenvolupament del que és actualment el Betlem.
Representa tot el món i el centre és Jesús.
Llavors anàrem a veure el Betlem que tenen muntat.
Mentre nosaltres miràvem el Betlem el Frare Pierluigi ens va tocar unes nadales italianes.
Vàrem endinsar-nos més i entràrem a la capella del Santíssim. Allà vàrem aprendre a fer una genuflexió davant el Sagrari on està Jesús.
La comunitat està formada per sis frares; fan pregària de manera molt senzilla.
Són bona gent i viuen amb humilitat. Els frares fan una tasca important: donen aliments al més pobres i necessitats cada dia i procuren estar disponibles per a la gent.

PD: Personalment em vaig trobar molt a gust dins el convent.
  Em va agradar molt la sortida i m'ho vaig passar genial.

                           
GUILLEM GINARD SÁNCHEZ   3r ESO-B