dilluns, 21 de febrer del 2011

El dia de la fruita

Fa algunes setmanes es va celebrar el dia de la furita. Al primer pati el Grup de Medi Ambient va preparar taules amb broquetes amb poma, pera, taronja, plàtan, kiwi i pinya. De veritat feia gola de menjar-ne!


Aquest dia se celebra cada any i es fa per recordar com és de bona i saludable la fruita.
 Els experts diuen que n'hauríem de menjar com a mínim dues peces al dia - si en menjau cinc millor, no passa res-. Vosaltres us cuidau bé menjant dues peces de fruita al dia? La tastau de tant en tant? Sabíeu que la fruita té propietats nutritives, té minerals i fibra, és antioxidant i ens neteja l'organisme? A més no engreixa i ajuda a cuidar la línia. MENJAU-NE!

Redacció: Lydia Mestre

5 comentaris:

Bàrbera m. ha dit...

Bona iniciativa, sí! A més, d'aquí no res ja serà primavera i voldrem lluir figura. Menys bolleria i greixos i més fruita!

Ekaitz ha dit...

I encara que no sigui per cuidar s'exterior, com bé s'ha dit a s'article sa fruita te moltes propietats que ajuden es nostre sistema a cuidar s'interior.
Convé menjar-ne de tant en tant, al manco per no quedar-nos oxidats (abans de temps, vaja).

Bàrbera m. ha dit...

Confés que jo n'hauria de menjar més, de fruita, dic! Som fan dels rubiols! Clar que una cosa no lleva l'altra, però ja m'està bé prendre consciència que em fa falta menjar més fruita. Farem l'esforç! Ben fet Grup de Medi Ambient! Ben fet IES Guillem Sagrera!

Bruma Terracota ha dit...

Pareix que no, pero jo crec que hi ha molt de joves que si menjen fruita. ^^

Anònim ha dit...

A mi m'encanta la d'estiu.
JA FRIS QUE ARRIBI LA SÍNDRIA!!!!