divendres, 8 de gener del 2016

HISTÒRIES D'ÈXIT III

QUÈ SE N'HA FET DE na Pilar Alcalde?
Vaig ser alumna de l'IES Guillem Sagrera entre 2008-2013, anys durant els quals vaig participar activament en el projecte de Teatre . Quan vaig acabar l' institut vaig anar-me'n a un altre institut a estudiar Administració. Actualment som administrativa en una empresa de Seguretat .  

Anècdotes i records: - Record que m'agradava molt quedar-me i assajar les obres de teatre . Un dia a teatre vam fer una sessió de fotos amb bombolles de sabó, era molt divertit .
Record que a les classes de Tecnologia havíem de fer una caseta de fusta, amb llum i aigua . Ens deixaven posar música a la ràdio " baixet", encara que mai les posàvem baixet .
Record que el que més m'agradava era l'hora del pati, em quedava a classe amb un parell d'amigues, i ens posàvem al voltant del radiador. 

A les tardes el veig obert. Què feis?